Friday, April 29, 2011

Koninklijk garen-Royal yarn-Laine royale.

Ook ik ben gezwicht voor een aandenken aan Hét Huwelijk: een streng schitterend kantgaren in saffierblauw, een genummerde uitgave van Fyberspates, verpakt in een prachtige doos:
By this I have to confess that I bought a souvenir to remember The Wedding: a gorgeous skein of sparkling lace yarn from Fyberspates, numbered and coming in its own box:
Je n'ai pas sû résister à l'achat d'un souvenir du Mariage Royal: un écheveau étincelant de laine à tricoter dentelle de Fyberspates:



Een koninklijke sjaal zal het worden...
This should result in a royal shawl...
Cela devrait se transformer dans un châle royal...



In het patroon zullen natuurlijk kroontjes en harten te vinden zijn. Wordt vervolgd...
The pattern will have to include crowns and hearts of course. To be continued...
Le modèle devra inclure des couronnes et des coeurs naturellement. A suivre...

5 comments:

rachel said...

et bin didonc quel bel echeveau...quel beau bleu...;o)

Fenna said...

Woh, wat een ontzettend mooi idee.
Ik ben heel benieuwd hoe je dat allemaal verwerkt in een sjaal.
Ik wens je veel breiplezier en hoop, dat lang mag genieten van je sjaal en hen met hun huwelijk.

Esther Duijzer said...

Dat is een mooie kleur blauw, echt koninklijk :) Groetjes Esther

dominiqueknitting said...

ik ben ook benieuwd! Ben je al gestart? Ik zal nog eens in Gent moeten komen kijken...

lucylaine said...

ooooh une merveille!!! j'ai hâte de voir ce que tu vas faire!!